Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές Ερωτήσεις

Τι είναι το 3play.gr;

Το 3play.gr είναι η 1η ιστοσελίδα στην Ελλάδα - Επίσημος Συνεργάτης Vodafone που προσφέρει στους χρήστες την δυνατότητα να κάνουν νέα σύνδεση υπηρεσιών Σταθερής τηλεφωνίας, Internet, Τηλεόρασης και Κινητής Vodafone. Η ιστοσελίδα του 3play.gr δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να επιλέξουν και να αγοράσουν άμεσα το πακέτο που επιθυμούν, με τον πιο εύκολο τρόπο.

Είμαι συνδρομητής Vodafone και με ενδιαφέρει η προσφορά, τι κάνω;

Για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση σου κάλεσε στο 13830 από το κινητό ή το σταθερό σου. Το προσωπικό της εξυπηρέτησης πελατών Vodafone είναι πάντα έτοιμο να σε εξυπηρετήσει.

Είναι οι αγορές ασφαλείς στο 3play.gr;

Το 3play.gr προσφέρει όλα τα απαραίτητα διαπιστευτήρια για ασφαλή και σίγουρη πλοήγηση στις ιστοσελίδες του. Χρησιμοποιεί τον πλέον αξιόπιστο εκδότη πιστοποιητικών ασφάλειας ιστοσελίδων LetsEncrypt και όλες οι σελίδες και τα στοιχεία τα οποία εισάγονται σε αυτές είναι κρυπτογραφημένα με την μέγιστη δυνατή κωδικοποίηση. Με λίγα λόγια η περιήγηση και η εισαγωγή στοιχείων στο 3play.gr δεν θα μπορούσε να είναι ασφαλέστερη.

Πώς θα σας στείλω τα δικαιολογητικά μου;

Τα απαραίτητα έγγραφα που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αίτησης σας μπορούμε να τα συλλέξουμε με τους εξής τρόπους:

  1. Mέσω της Δωρεάν υπηρεσίας μας Courier και πανελλαδικά, 24 - 48 ώρες κατόπιν της τηλεφωνικής σας παραγγελίας
  2. Με email στο sales@3play.gr

Σε κάθε περίπτωση θα σε ενημερώσουμε αναλυτικά με την διαδικασία κατά την τηλεφωνική μας επικοινωνία.

Vodafone TV

Πως λειτουργεί το Vodafone TV;

Το Vodafone TV είναι η συνδρομητική υπηρεσία περιεχομένου από την Vodafone που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο που βλέπεις τηλεόραση! Απόλαυσε πάνω από 60 δημοφιλή κανάλια, πλούσια αθλητική δράση αλλά και χιλιάδες επιλογές On Demand ταινίες, σειρές & παιδικά σε όποια συσκευή θες και όποτε θες!

 

Ανακάλυψε το πλούσιο περιεχόμενο του Vodafone TV εδώ!

Τι εξοπλισμός χρειάζεται;

Η υπηρεσία λειτουργεί μέσω του αποκωδικοποιητή Vodafone TV και προϋποθέτει ευρυζωνική σύνδεση (internet), ανεξαρτήτως παρόχου. Ο αποκωδικοποιητής παρέχεται στους συνδρομητές με κόστος 60€ και μπορεί να εξοφληθεί σε έως 24 δόσεις. 

Επιπλέον, οι συνδρομητές μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω της εφαρμογής Vodafone TV που διατίθεται για smartphones ή tablets με λογισμικό iOS (v9 ή νεότερο) και Android (v4.4 ή νεότερο). Δεν υποστηρίζονται routed/jailbroken συσκευές.

Τι περιεχόμενο προσφέρει το Vodafone TV;

H υπηρεσία Vodafone TV προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση ψυχαγωγίας για όλους, μέσα κι έξω από το σπίτι:

  • ΚΑΝΑΛΙΑ: Τεράστια ποικιλία καναλιών ψυχαγωγίας, ενημερωτικά, ντοκιμαντέρ , παιδικά, μουσικά, με αναγνωρισμένα brands όπως National Geographic, Discovery, Disney, E! Entertainment.
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ: Πλούσια αθλητική δράση από τις σπουδαιότερες διοργανώσεις μέσα από τα κανάλια Novasports και Eurosport.
  • ΤΑΙΝΙΕΣ: Οι μεγαλύτερες πρεμιέρες αμέσως μετά το σινεμά, διαθέσιμες τη στιγμή που τις θες. Απόλαυσε τις αγαπημένες σου ταινίες εντελώς δωρεάν!
  • ΣΕΙΡΕΣ: Οι πιο δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές από όλο τον κόσμο, πλήρεις, δωρεάν και On Demand. Ανακάλυψε την νέα αγαπημένη σου τηλεοπτική εμπειρία οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, όπου και αν βρίσκεσαι.
  • ΠΑΙΔΙΚΑ: Πλήρες παιδικό περιεχόμενο, με τις καλύτερες ταινίες που λατρεύουν μικρά και μεγάλα παιδιά. Αγαπημένες παιδικές σειρές δωρεάν και on demand για να απολαμβάνουν τα παιδιά ξανά και ξανά!
  • APPS: Η εμπειρία θέασης γίνεται ακόμη καλύτερη μέσα από αγαπημένες εφαρμογές όπως το Youtube.
Τι είναι η υπηρεσία ON DEMAND;

Στην υπηρεσία ON DEMAND έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθήσεις όποια στιγμή θες την αγαπημένη σου ταινία ή σειρά μέσα από μια μεγάλη συλλογή. Η ταινιοθήκη περιλαμβάνει μια πλούσια γκάμα ταινιών 1ης προβολής αλλά και μεγάλες ξένες και ελληνικές επιτυχίες. Από τη στιγμή που θα νοικιάσεις την ταινία της επιλογής σου, αυτή είναι διαθέσιμη για προβολή για έως 48 ώρες. Η υπηρεσία διαθέτει ταινίες και σειρές από όλα τα μεγάλα Studios ενώ το περιεχόμενο ανανεώνεται σε μηνιαία βάση.

Μπορώ να βλέπω σε πολλαπλές συσκευές;

Μπορείς να συνδέσεις έως 2 φορητές συσκευές επιπλέον του αποκωδικοποιητή σου και να παρακολουθείς ταυτόχρονα από 2 συσκευές (αποκωδικοποιητής και 1 φορητή συσκεύη).

Τι είναι ο οδηγός προγράμματος;

Η υπηρεσία σου δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείς το ζωντανό πρόγραμμα των καναλιών. Τώρα έχεις στη διάθεσή σου έναν πλήρως ενημερωμένο, ψηφιακό οδηγό προγράμματος ο οποίος σου παρέχει πληροφορίες προγράμματος για όλα τα κανάλια για τις επόμενες 14 ημέρες, ενώ ανανεώνεται αυτόματα με τυχόν αλλαγές. Μέσα στον οδηγό προγράμματος θα δεις αριστερά τη λίστα με τα κανάλια και το πρόγραμμα του κάθε καναλιού για τις επόμενες ημέρες.

Μπορώ να βλέπω τα ελεύθερα κανάλια;

O νέος αποκωδικοποιητής Vodafone TV σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις πρόσβαση στα ελεύθερα κανάλια όπως μεταδίδονται από την  DIGEA απλά συνδέοντας την κεραία της τηλεόρασης στον αποκωδικοποιητή.

Μπορώ να νοικιάσω μια ταινία και να συνεχίσω να τη παρακολουθήσω στο κινητό, ή το tablet μου;

Βεβαίως. Η ενοικίαση του χρεώσιμου περιεχομένου μπορεί να γίνει αποκλειστικά μέσω του αποκωδικοποιητή ενώ η θέαση της ταινίας είναι δυνατή από όλες τις συσκευές για 48 ώρες. Η ενοικίαση χρεώσιμου περιεχομένου δεν είναι εφικτή απευθείας από το κινητό ή το tablet, όμως οι συνδρομητές έχουν την δυνατότητα να δουν όλες τις πληροφορίες της ταινίας και να την αποθηκεύσουν στα αγαπημένα τους.

Vodafone Home

Ποιες ψηφιακές ευκολίες υπάρχουν διαθέσιμες;

Βασικό πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών

Αναγνώριση κλήσεων:
Για να γνωρίζετε πάντα ποιος σας καλεί. Η υπηρεσία ενεργοποιείται αυτόματα και δεν απαιτείται άλλη ενέργεια από εσάς. 


Προώθηση κλήσεων: 
Σας δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς των κλήσεων σε διαφορετικό τηλεφωνικό αριθμό, σε περίπτωση που λείπετε από το σπίτι, που δεν μπορείτε να απαντήσετε ή  που η γραμμή σας είναι απασχολημένη.

1. Προώθηση για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις 
Ενεργοποίηση: *21* αριθμός προώθησης κλήσεων#
Απενεργοποίηση: #21#

2. Προώθηση κλήσεων όταν δεν μπορείτε να απαντήσετε 
Ενεργοποίηση: *61* αριθμός προώθησης κλήσεων#
Απενεργοποίηση: #61#

3. Προώθηση κλήσεων όταν η γραμμή σας είναι απασχολημένη 
Ενεργοποίηση: *67* αριθμός προώθησης κλήσεων#
Απενεργοποίηση: #67#  

Φραγή εξερχομένων κλήσεων
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε φραγή για τις εξερχόμενες κλήσεις προς συγκεκριμένους προορισμούς.  Οι διαθέσιμες κατηγορίες φραγής είναι οι εξής :

  1. Αριθμοί υψηλής χρέωσης (90, 806, 812, 825, 850, 875) 
  2. Αριθμοί υψηλής χρέωσης (90, 806, 812, 825, 850, 875),  Σύντομοι Κωδικοί  118  (118XX) και 145XX - 149XX
  3. Αριθμοί υψηλής χρέωσης (90, 806, 812, 825, 850, 875),  Κινητά (69)
  4. Αριθμοί υψηλής χρέωσης (90, 806, 812, 825, 850, 875),  Διεθνή (00)
  5. Αριθμοί υψηλής χρέωσης (90, 806, 812, 825, 850, 875),  Κινητά (69), Διεθνή (00)
  6. Κινητά (69)
  7. Διεθνή (00)
  8. Κινητά (69),  Διεθνή (00)
  9. Όλοι οι προορισμοί εκτός από τους αριθμούς εκτάκτου ανάγκης και τους αριθμούς (13844, 13845)  


Ενεργοποίηση υπηρεσίας: *34*PIN* αριθμός κατηγορίας φραγής#

Κωδικός PIN: Την πρώτη φορά που θα ενεργοποιήσετε την φραγή, θα εισάγετε το PIN '0000', το οποίο θα πρέπει να αλλάξετε με ένα άλλο 4ψήφιο PINτης προτίμησης σας.

Αλλαγή PIN: *80*παλιό PIN*νέο  ΡΙΝ#

Απενεργοποίηση υπηρεσίας:  #34*PIN#  

Αναμονή κλήσης 
Δε χάνετε πλέον κλήσεις όταν η τηλεφωνική σας γραμμή είναι απασχολημένη, καθώς το τηλέφωνο σας ειδοποιεί, όταν κάποιος άλλος σας καλεί.

Ενεργοποίηση υπηρεσίας: *43#
Απενεργοποίηση υπηρεσίας:  #43#

Μπορείτε να απαντήσετε στη 2η κλήση, βάζοντας σε αναμονή τον πρώτο συνομιλητή σας.  Για να απαντήσετε τη 2η κλήση πιέστε Άγκιστρο ή FLASH ή R  και μετά τον αριθμό

2.  Για να τερματίσετε τη 2η κλήση και να απαντήσετε στην 1η πιέστε Άγκιστρο ή FLASH ή R  και μετά τον αριθμό
1.   Απόκρυψη αριθμού

Σας δίνει τη δυνατότητα να καλείτε χωρίς να εμφανίζεται ο αριθμός σας. Ενεργοποιήστε την υπηρεσία μόνο για τις κλήσεις  που θέλετε ( επιλεκτική απόκρυψη) ή επιλέξτε τη μόνιμη απόκρυψη του αριθμού σας κάθε φορά που καλείτε.  
Επιλεκτική απόκρυψη:  *31* αριθμός κλήσης.  
Ενεργοποίηση μόνιμης απόκρυψης: *32# 
Απενεργοποίηση μόνιμης απόκρυψης: #32#  

Τριμερής συνομιλία 
Σας δίνει τη δυνατότητα να συνομιλήσετε ταυτόχρονα 3 άτομα μαζί.  Για να μιλήσετε ταυτόχρονα με 2 συνομιλητές πληκτρολογείτε ʼγκιστρο ή FLASH ή R και μετά τον αριθμό

  • Για να μιλήσετε εναλλάξ με τους συνομιλητές σας πληκτρολογείτε Άγκιστρο ή FLASH ή R και μετά τον αριθμό
  • Για να τερματίσετε τη δεύτερη ταυτόχρονη κλήση π πληκτρολογείτε Άγκιστρο ή FLASH ή R και μετά τον αριθμό
  • Εμπλουτισμένο πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών  


Φραγή εισερχομένων κλήσεων/ ''μην ενοχλείτε'' 
Σας δίνει τη δυνατότητα να μη δέχεστε καθόλου εισερχόμενες κλήσεις.
Ενεργοποίηση υπηρεσίας : *26#
Απενεργοποίηση υπηρεσίας:  #26#  

Απόρριψη ανώνυμων κλήσεων 
Σας δίνει την δυνατότητα να μην δέχεστε εισερχόμενες κλήσεις όταν σας καλούν με απόκρυψη. Όσοι σας καλούν με απόκρυψη θα ενημερώνονται με σχετικό μήνυμα για να απενεργοποιήσουν την απόκρυψη και νασας καλέσουν ξανά.
Ενεργοποίηση: *77#
Απενεργοποίηση: #77# 

Αποθήκευση και κλήση από τη μνήμη τηλεφώνου 
H υπηρεσία σας δίνει τη δυνατότητα να αποθηκεύετε τα τηλέφωνα που επιθυμείτε στα ψηφία 00-99  του τηλεφώνου σας
Για την αποθήκευση: *51* θέση μνήμης 00-99 τηλεφωνικός αριθμός #
Για κλήση αποθηκευμένου αριθμού: ** θέση μνήμης 00-99  

Σημαντικές πληροφορίες
Η προώθηση κλήσεων διατίθεται για εκτροπή αποκλειστικά προς σταθερά και κινητά Ελλάδας.Οι κλήσεις που προωθούνται χρεώνονται βάσει ισχύοντος τιμοκαταλόγου του προγράμματος σας. Οι ψηφιακές υπηρεσίες παρέχονται σε όλα τα προγράμματα double-play & telephony του Vodafone Home Κατά την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση των παραπάνω υπηρεσιών θα ακούγεται μήνυμα ειδοποίησης που θα σας επιβεβαιώνει ότι το αίτημά σας πραγματοποιήθηκε. Σε αντίθετη περίπτωση θα ακούγεται μήνυμα λανθασμένης ενεργοποίησης Αν δε θυμάστε τον αριθμό PIN που έχετε επιλέξει, καλέστε 13844 από τον αριθμό τηλεφώνου σας (παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ενεργοποιημένη την απόκρυψη αριθμού)
 

Πόσο καιρό θα διαρκέσει η ενεργοποίηση της τηλεφωνικής μου γραμμής;

Η διαδικασία ενεργοποίησης της υπηρεσίας σας ξεκινάει μόλις λάβουμε υπογεγραμμένη την αίτηση σας μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Για την προβλεπόμενη ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας θα ενημερωθείτε με SMS, στο κινητό τηλέφωνο που δηλώσατε στην αίτηση.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την πορεία της αίτησης ενεργοποίησης της τηλεφωνικής μου γραμμής;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την πορεία της αίτησης ενεργοποίησης της τηλεφωνικής σας γραμμής, ανά πάσα ώρα και στιγμή, τόσο από την εφαρμογή My Vodafone όσο και από το www.vodafone.gr χωρίς να χρειάζεται να κάνετε log in! Πιο συγκεκριμένα:

  1. Μέσα από το https://www.vodafone.gr/order-tracking/ εισάγοντας το ΑΦΜ σας
  2. Μέσα από την εφαρμογή My Vodafone εισάγοντας είτε το ΑΦΜ σας είτε τον αριθμό τηλεφώνου σας. Δεν χρειάζεται να κάνετε log in στην εφαρμογή για να παρακολουθήσετε την πορεία της αίτησης σας!
    (https://www.vodafone.gr/order-track/my-vodafone-app/)

Επιπλέον, θα ενημερωθείτε και με SMS και email στα στοιχεία επικοινωνίας που δηλώσατε στην αίτηση ενεργοποίησης.  
Συγκεκριμένα:

  1. Θα λάβεται SMS με την προβλεπόμενη ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας.
  2. Στο τελικό στάδιο ενεργοποίησης, θα σας ζητηθεί με SMS να συνδέσετε τον εξοπλισμό σας για να γίνουν όλοι οι απαραίτητοι ελέγχοι στη γραμμή σας (σε περίπτωση που έχετε ζητήσει την ενεργοποίηση και της υπηρεσίας internet).
  3. Αν έχετε επιλέξει εγκατάσταση νέας τηλεφωνικής γραμμής (νέος αριθμός), θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα, εξυπηρέτησης πελατών Vodafone, για να προγραμματίσετε επίσκεψη του συνεργείου Vodafone για τεχνικό έλεγχο και σύνδεση της γραμμής σας. Την ημέρα που θα ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση της υπηρεσίας σας, θα ενημερωθείτε με SMS και e-mail.

 
Σημείωση: Η διαδικασία ενεργοποίησης ξεκινάει μόλις μας στείλετε υπογεγραμμένη την αίτηση της υπηρεσίας που έχετε επιλέξει μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Μαζί με τη νέα αίτηση double-play θα πρέπει να αγοράσω υποχρεωτικά και εξοπλισμό Vodafone Home;

Όχι δεν είναι υποχρεωτικό να αγοράσετε εξοπλισμό Vodafone Home, αν διαθέτετε δικό σας εξοπλισμό modem/router μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε κανονικά.  Ωστόσο, με 19,90€ μπορείτε να αγοράσετε τον δικό μας εξοπλισμό και να αποκτήσετε  πρόσβαση σε ευκολίες υποστήριξης που θα βελτιώσουν την εμπειρία σας στο internet. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό του wifi σας ή ακόμα και το όνομα του , με ένα μόνο κλικ μέσα από το My home account. Ταυτόχρονα, η τεχνική μας υποστήριξη θα μπορεί να σας βοηθήσει άμεσα κάνοντας απομακρυσμένο έλεγχο στον εξοπλισμό σας σε περίπτωση τεχνικών θεμάτων. Ακόμη, επειδή επενδύουμε συνεχώς  στην εμπειρία που απολαμβάνετε από τις υπηρεσίες μας , ο συγκεκριμένος εξοπλισμός έχει ελεγχθεί -πιστοποιηθεί από το τεχνικό μας τμήμα και μπορεί να σας προσφέρει την μέγιστη ταχύτητα της γραμμής σας. 

Μπορώ να κρατήσω τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό αλλάζοντας διεύθυνση;

Ο τηλεφωνικός σας αριθμός καθορίζεται από την περιοχή κατοικίας σας.  Σε περίπτωση που μετακομίσετε σε περιοχή με το ίδιο πρόθεμα αριθμού,  π.χ. 210-XΧΧΧΧΧΧ, μπορείτε να διατηρήσετε τον αριθμό σας.  Σε διαφορετική περίπτωση θα λάβετε χωρίς χρέωση ένα  νέο τηλεφωνικό αριθμό με το πρόθεμα της γεωγραφικής περιοχής της νέας σας διεύθυνσης.

Vodafone Mobile

Ποιο είναι το βήμα χρέωσης των κλήσεων προς κινητά που περιλαμβάνονται στα πακέτα χρόνου ομιλίας;

Η ελάχιστη διάρκεια κλήσης είναι τα 60" και μετά η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο.

Αν μέσα στο μήνα δεν καταναλώσω όλο το δωρεάν χρόνο ομιλίας προς κινητά, θα μεταφερθεί στον επόμενο μήνα;

Ο υπολειπόμενος χρόνος προς κινητά δεν μεταφέρεται στον επόμενο μήνα.

Τα πακέτα χρόνου ομιλίας προς κινητά περιλαμβάνουν χρόνο ομιλίας προς όλες τις εταιρίες κινητής;

Τα πακέτα κινητών περιλαμβάνουν χρόνο ομιλίας προς όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα (Vodafone, Wind, Cosmote).